torsdag 19 november 2009

TÄVLING!!!

Vinn valfritt smycke!

(med undantag av det med läderband och 2 plattor, vill du ha detta kan du själv lägga till melanskillnaden)

För att vara med och tävla länkar du till tävlingen i din blogg och skriver en rad här...

Alla som varit med och tävlat men inte vunnit får 10:- rabatt på ett smycke om de beställer...

Minst 20st måste vara med och tävka för att vi skall genomföra tävlingen...

Vinnaren dras den 13december, alltså kan man tävla tom 12/12 kl. 24!


Må bäste man eller kvinna vinna! ;)

6 kommentarer:

  1. jag är med och tävlar och hoppas fler hoppar på!

    SvaraRadera
  2. Jag deltar gärna, och länkar :-). Fina smycken!

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vara med och tävla! Länkar från bloggen.

    SvaraRadera
  4. Jag vill vinna! Länkar från min blogg.

    SvaraRadera